22 oktober

Vaknade av att jag fått ett sms av elina där det står "Merry Fuckin X-mas!" gick då upp och såg att det var fullt av snö ute! snacka om chock!

bussresan från järna var riktgit hemskt, bussen åkte på tvären och ja hur som helst förutom som den skulle, trodde jag skulle dö! missade då bussen som går mot skolan men som tur var så kom Moa och hämtade upp mig! väl framme i skolan gjorde jag matteprov och sen fick vi reda på att vår lärare som vi skulle ha hela dagen var hemma så vi slutade! var hemma vid halv 12! gick då till syrran för att mata hennes katter. Eskil fick även gå ut i snön för första gången och det var jätte läskigt!

Sedan kom Emelie och Bleda hit så då gick vi ut och lekte med hundarna i snön, riktigt härligt!

På lektionen red jag en C-ponny som heter Smulan! hon hade varit dum mot barnen i hanteringen så nu fick hon stryk! nejdå, men jag visade vem som bestämde. hon är skit tjurig att hålla på med. men efter ridningen var hon som en helt annan häst! underbart mjuk!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0