massage

åh vad skönt det är med en pappa som är bra på att massera!!! han är absolut inte utbildad eller ngt sånnt men det är jävligt skönt ändå! hela ryggen känns mjuk och det är så skönt! måste även gå till en massor/kiropraktor och som fixa bort min jävla verk i kroppen! Jag kallar det växtverk, men det är för att det känns som växtverk som man hade när man var liten.

får ont om jag t.ex. varit igång hela dagen och sen när jag sätter mig ner och slappnar av/vilar så får jag ont i hela kroppen, det vandrar runt. är alltid knäskålen och ner mot smalbenet, framme vid tårna eller armarna. Min moster har likadant, fast hon har värre, har ont hela tiden. och hon säger att det har hjälpt ngt otroligt mycket efter att hon blivit masserad och klämd. om det funkar så är det värt det, då ipren knappast hjälper.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0