Helgen

Har varit väldigt dålig uppdatering under helgen, men jag har helt enkelt inte haft tid till bloggen, eller internet överhhuvudtaget. men här kommer en snabbgenomgång!

Fredag:
Idag var det ridning på srk via skolan. Red en c-ponny vid namn Jean och det gick mycket bättre än sist! vi tränade på övergångar samt ryggningar och det gick verkligen jätte bra! när jag kom hem åkte jag ut till Billsta då jag hade ridlektion. Vi skulle ha hoppning men tycker inte att det blev så mycket hoppning. eller det var ju det vi gjorde men vi var så många så blev mest att stå och vänta, vilket inte var så roligt. Red Francko, har inte hoppat honom så mcyket men det gick hyffsat! Efter lektionen fick jag stressa hem då jag, pappa och syrrorna skulle åka och titta på nya Harry Potter filmen! Den var helt okej men slutade lite plötsligt. men får vänta på nästa del ;)

Lördag:
Idag blev det globen hela dagen då det  var horse show! var där från kl 9.00-23-30 :D var där tillsammans med Sabina och hennes mamma Raphaela. var riktigt roligt! på förmiddagen var det dressyr, sen show och sist hoppning.

Söndag:

Sov till kl ett vilket var välbehövligt! åkte sedan ut till Simona. min plan var att rida på åkern ett kortare pass då risken finns att de blir överansträngda när det är så mycket snö. Men hon var alldeles för pigg så kunde bara vara där en kortare stund. red sedan runt lite på vägarna vilket gick bra! Passade även på att smörja lite träns och sånnt medan jag väntade på min skjuts hem! på eftermiddag/kväll har jag städat och packat ner mitt rum hemma hos pappa då detta är sista natten jag är här. det enda som är kvar nu är täcken och sånnt ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0