3 November

vaknade flera ggr under natten coh grät som en tok, jobbigt med drömmar ;) sällan man vaknar och gråter, men att man vaknar flera ggr på en natt och bara storbölar har aldrig hänt mig tidigare! Men vem vet, kanske behövde gråta ut eller ngt annat stört :P

gick upp vid kvart i 12 och kl 12 bestämde jag mig för att följa med eva till gnesta när hon skulle träna med Timjan. var bara att kasta sig på cykeln och trampa till stallet! var hemma vid 3 tiden igen och efter det har jag inte gjort mycket... skulle ridit simona men var alldeles för trött, hade verkligen ingen lust alls! men imorgon ska jag ta mig i kragen och rida ett pass på banan! har jag tur kanske man kan få med någon som fotar? :P

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0