24 november

Idag hade jag ett prov, skulle kunna 51 ord inom mikrobiologi och det gick galant! :D hoppas på ett MVG då jag tror att jag skrev alla rätt? :S

Idag har jag inte gjort mycket alls, pluggat lite och sen åkte jag tillsammans med pappa ut och övningskörde i halkan! Gick riktigt bra, första gången jag kör i snö på det här sättet och det gick bra, lite sladd ibland men inte mer än så ;)

Blev ingen ridning idag heller, dels pga att jag körde och för att det skulle bli för kallt för ansiktet... men imorgon ska jag försöka ta mig ut!

Imorrn blir det Gillingebanan tillsammans med Elina så det ska bli roligt! hoppas bara att allt går som det ska med tågen och allt. vill inte betala 1700 kr i onödan :S

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0