16 november

Idag var jag ledig vilket var väldigt skönt. skulle egentligen åkt till skolan och ha lite djuranläggningsteknik då jag och Elina har missat massor av timmar pga att vår kära rektor har gjort schema krockar. men jag orkade verkligen inte + att jag inte änns vet vad jag ska bygga så hade bara suttit vid en dator iaf...

Gjorde en helfrisering på Daisy igår! borstade, klippte håret vid tassarna och klippte klorna! hon är så kinkig när man klipper dem, fast det aldrig hänt ngt. tönthund.

resten av dagen tillbringades framför datorn med att försöka göra klart hemprovet men det lyckades inte så bra. men sov till 12 vilket var vääääldigt skönt!

På kvällen åkte jag ut till Simona för att rida. Men det var alldeles för kallt och hårt på ridbanan så fick bli en uteritt i mörkret. det var ett jätte starkt månsken så behövde ingen pannlampa då månen lyste upp så bra! Simona var väldigt pigg men ej hetsig vilket var guld värt!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0