Tomorrow

Nu är jag riktigt trött så tror att jag får ta och krypa ner i sängen, känner mig frusen så det ska bli skönt att komma under ett varmt täcke, rensa tankarna och vila! får se hur bra det går med den saken då det är fest på vår altan, men det märks. brukar inte ha problem att somna när tvn är på eller om det är musik så det går nog bra.

Imorgon är det minihoppning på billsta kl 12.00 så  ska vara där och hjälpa till. men innan dess ska jag ta en massa bilder på plutten och efteråt ska jag bara mysa med honom! senare bär det väl av till simona för att ge mig ut på en tur, beror helt på hur jag känner då....

Nu är iaf allt bestämt att jag ska ha simona en månad på billsta i sommar på bete, känns riktigt skönt! kan då ta tag i hoppträningen och få henne säker på hinder och bara stärka henne! det är även nyttigt flr både henne och Timjan att vara ifrån varann då Timjan är 7 år och ej avvänjd från Simona.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in! :)

2010-05-23 @ 00:27:34
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Emma

vadå kikar in? ;)

2010-05-23 @ 19:12:30
URL: http://daslawona.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0