Super Mario

Hihi, de senaste kvällarna har jag legat i min säng och spelat Supermario i timmar! haha, det är inte änns roligt egentligen, men jag har det spelet där man hoppar in i olika tavlor och kommer till olika världar. när man hunnit tillräckligt långt så kan man rädda princessan! :D

När jag spelade det när jag var liten 7-12 år kanske tyckte jag att vissa banor var jätte läskiga och att stjärnorna var jätte svåra att ta.  så när jag började spela i måndags kväll så började jag om på nytt och jag har tagit typ 53 stjärnor eller något på bara några kvällar xD förut tog jag typ max 1-3 stjärnor per gång, nu liksom typ 15 st varje gång, liiite skillnad där ;)

Men mitt mål är att rädda Princessan, för det var aldrig ngn som lyckades med det förut, inte änns min pappa som brukade spela det. han fick över 100 stjärnor men det var tydligen inte tillräckligt många -.-

men nu ska jag lägga mig och spela igen!
G O D N A T T!




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0