Sommar

Äntligen har det blivit sommar, det där varma som man längtat efter hela vintern. men det värsta är att när det nu blivit varmt så klagar man på att det är varmt? vi människor är allt konstiga.

Kom hem från skolan kl 11 ungefär och tog då ut daisy på en kortpromenad, hon orkar inte mer än så nu när det är så varmt ute. hon mår heller inte riktigt bra, hon äter knappt och det är inte så konstiggt med tanke på att hon är så jävla lös i magen, bara sprutar när hon bajsar, inte kul alls! Men efter att jag varit ute med henne så la jaag mig på altanen och solade, men det blev så varmt så var tvungen att gå in igen, klarar inte av när det är för varmt och man inte kan svalka sig!

sitter och funderar på om jag ska ta mig ut till  simona eller inte, känns som om jag borde för red inte igår och erika ska rida imorgon, men det är värmen som stör mig ;) så varmt att rida och inte minst för hästen! får se hur det blir, kanske åker ut och tvättar henne eller ngt... Men ikväll är det ridlektion och det ska bli riktigt kul! missade förra gången pga agilitykursen!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0