läkare... inte att lita på!

Idag gick jag som sagt till vårdcentralen för att ta nya prover om mitt järnvärde, men tror ni att  jag fick det eller? NEJ! de sa att de hade fått en remiss om det igår när mamma pratade med dem, men när jag kom dit idag så står de och säger att de inte alls har någon remiss utan att jag måste åka till södertälje sjukhus och fixa det där. men då jag fyllt 18 så har de inte hand om det längre utan det ska vara vårdcentralen och ja de hade ju noll koll! jag ringde mamma och hon ringde sedan upp vårdcentralen och skällde lite på dem. så de skrev en remiss till mig så ska dit på måndag igen och ta prover... att de inte kan hålla koll på någonting?

(inte jag på bilden)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0