kvällen

Mamma skulle ha fest här hemma ikväll, typ alla från en utbildning som hon gick via jobbet, så ikväll blir man utkickad ;) haha nejdå så illa är det inte, men hur kul är det att vara hemma med alla gamlingar :P

Åkte hem till Beatrice vid 5 tiden, hon skulle hämta sina hästar och ta hem dem till sig. de har flyttat till en Herrgård i Järna så ho nhar fixat hage på tomten så nu ska de flytta! :P vad mysigt om man bortser från alla jävla myggbett som jag fick under kvällen... kom hem för ca 30 min sedan och festen pågår för fullt. ser en del bekanta ansikten ochh en hel del obekanta, men de sjunger och tjoar så det hörs av säkert halva Järna ;)

Jag håller mig i köket! =)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0