Hopplöst fall

"Okej jag ska vara ärlig mot dig, förstår att du inte tror på mig. Men ändå, som du kanske redan vet så tycker jag om att testa var gränsen går för folk vilket fallet är, förför gjorde jag som jag gjorde, vet även att det här aldrig kommer att bli bra igen, och det är jag uppriktigt ledsen för, det var dumt av mig att göra så här, men kände att jag vill testa hur du skulle reagera, din reaktion vart ju som väntat. men när du först trodde att det var cissi så reagerade du på ett helt annat sätt, sen när du fick reda på att det var jag så vart du skit sur."

Det där var hans förklaring till varför han skapade en facebook profil och låtsades vara mig, kan det bli sjukare? Jag har sagt det till dig men säger det igen, det är inte okej att göra så. vill man testa folks gränser så gör man det på ett annat sätt och absolut inte på det här sättet! och vadå "jag vet att det aldrig kommer att bli bra igen" har det någonsin varit det? jag känner inte änns dig. visst jag vet vem du är och har pratat med dig på billsta några ggr å lite på msn men inte mer än så. så nu ber jag dig att hålla dig ute ur mittt liv, för jag vet att du kommer att läsa det här!

Är det så jävla konstigt att jag reagerade olika på dig och cissi. cissi känner jag och jag vet att om det varit hon så skulle hon ta bort den när jag kommit på det och bara gjort på på skoj och inte fortsatt, men du fortsattet och trotts att jag kom på dig så nekar du fast jag har bevis bara det förklarar ju allt + att dig känner jag inte.

Nu tror jag att jag fått ur mig lite av den ilskan som jag känner just nu, men det finns mycket kvar!

Kommentarer
Postat av: X

nej det har aldrig varit bra typ, men varför skriver du det på din blogg vad jag skriver till dig för?, är det så nödvändigt?, dt är säker massa folk som läser din blogg, så då kommer ju typ alla veta om det snart, om dom inte redan gör det, alla har nog redan fattat att det var jag nu ändå, så

2010-05-14 @ 02:20:19
Postat av: Emma

Jag skriver precis vad jag vill i min blogg Tony!

2010-05-14 @ 16:56:15
URL: http://daslawona.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0