Hjärtat mitt

Vill inte änns tänka på vad som kanske kommer att hända inom kort, varför du? varför skulle du få de där jävla lösa benbitarna och sedan få en inflammation, det var väl onödigt? men det kommer säkert att sluta så som jag trott redan från början men som jag blundat för, men du ska veta att jag alltid kommer att älska dig och A L D R I G kommer att glömma dig. du kommer alltid finnas i mina tankar och i mitt hjärta! Den dagen vi går skilda vägar, även om det händer nu eller senare så hoppas jag att du får det bra, bättre än nu och att du slipper ha ont!

Kommer aldrig glömma sista gången jag red dig, det var den 13 december 2009 och lucia uppvisning på billsta... tre dagar senare var veterinären ute och kollade på dig och du var halt på alla 4... du var så snäll som hoppade och skuttade runt trotts att du antagligen hade ont i alla benen. hade maskeradhöjdhoppning och vi vann, du var grym! <3 det konstiga var att du kändes bättre än någonsin, du var så pigg och hade sån vilja, förståår inte riktigt.

Här kommer bilder på mitt hjärta <3


Klubbmästerskap i hoppning 4 oktober 2009, vi kom 2a!


klubbmästerskap i dressyr, vi kom 3a!


Sommaren 2009


Luciauppvisning


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0