det är inte att leka med, right?

I måndags frågar cissi mig vrf jag skaffat en ny facebook, jag fattade ingenting men hon sa att en so heter Emma Dahlen och har en bild på mig har lagt till mig på facebook. jag kollar då upp det och ser att det stämmer och försöker att anmäla profileni för stulen dentiteten, men det står bara att det är fel länk. Men iaf så hade jag mina misstankar på att det var cissi då det bara var hon som sagt ngt om det, men sen gick "personen" med i JRK gruppen (järna ridklubb) och då ändrades mina misstankar till Tony ist då det är han som skapat den gruppen och han har gjort så här förut, stört nog.

men blev iaf vän med kontakten och under information så står det ju TONYS HOTMAIL! precis som jag trodde så var det han som skapat den här, och det som stör mig mest utav allt är att han änns kom på tanken? han fattar liksom inte att det är olagligt att göra så? har fattar inte att jag kan anmäla honom för stulen identitet, till polisen! Bäst för honom att han tar bort profilen för annars går jag vidare med det här och då blir det inte roligt för honom kan jag ju säga! och så har han lagt till massor av vänner å kommenterat deras status och grejer, och ALLA tror ju att det är jag! varför skulle jag vara vän med alla dessa människor som jag inte har een aning om vilka de är?

Till Tony: DU ÄR SJUK I HUVUDET, SÖK HJÄLP!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0