6 Maj

hade endast försäljning och service idag samt djursjukvård... sov igen de två första lektionerna, riktigt skönt och det var faktiskt första gången som jag somnade på en lektion, men vaknade ganska snabbt igen ;)

Tog moppen till skolan så var hemma redan strax efter kl 12 :D tog då ut Daisy och cyklade ut till Simona och timjan för att rida ut på Timjan tillsammans med Erika och Simona. timjan var riktigt mjuk och fin, riktigt trevlig!

Det var första gången som Daisy var me när jag skulle rida så hade henne först uppbunden i hagen men då skällde hoon bara massa så hon fick vara i boxen och där pep hon bara lite... men när vi kom tillaka från ridturen efter ca 1 timme så vart hon galen. eller först när jag gick in i boxen satt hon helt stilla sen ba kastade hon sig på mig och försökte klättra upp i mitt knä, skit tungt och fick inte bort henne, stackarn var säkert rädd över att jag övergivit henne!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0