4 Maj

Sitter nu i skolan och det är seeeeeeeeegt! det är halvtimme kvar tills nästa lektion börjar och vi har haft projektarbete från kl 12, men vår lärare är inte här och vi behöver hjälp så det har bara varit att sitta av tiden! Jag försov mig i morse och det var första gången sedan i oktober, slå det ni! :D eller jag vet att Yrsa klarar det men hon räknas inte för hon går upp mitt i natten :D

Vaknade och undrade vrf inte klockan ringt än, kändes som om jag sovit jätte länge, sen kollade jag klockan och såg att den var 08.09, men i mitt huvud tänkte jag 07.09 så jag tänkte att det är ju lugnt och ligger kvar i någon min, sen ringde Elina mig och frågade  vart jag var och då slog det mig att jag hade ju missat bussen och allt! men som tur var såå är min lillasyster sjuk så de klädde på sig och körde mig till skolan, skulle ha redovisning så kunde inte komma sent...

Ikväll blir det städning på jobbet igen, inte kul!

Kommentarer
Postat av: Yrsa

Jag är ju bäst Emma, jag slår dig i och med allt ;)

2010-05-04 @ 18:24:47
URL: http://corncat.blogg.se/
Postat av: Emma

ursäkta? du kan ju drömma vidare! :D

2010-05-04 @ 21:37:43
URL: http://daslawona.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0