3 Maj

Först var det skolan som vanligt... väl hemma städade jag mitt rum lite slarvigt hemma hos pappa och sen packade jag ihop mina saker och tog moppen hem till mamma. Efter middagen följde jag med ut till billsta och pratade lite med lotta medan syrran red, hon berättade om en person som hade gått och bajsat, för hon inte vågade säga att ho nvar bajsnödig när hennes klass var ute och gick i skogen? lite stört det där alltså, att en människa väljer att gå och bajsa samtidigt ist för att sätta sig ner i skogen?

När jag kom hem tog jag moppen upp till syrran för att mata hennes katt och gosa lite med henne! hon brukar aldrig komma fram till mig den fegisen, hon brukar bara gå runt och skaka på svansen :) lille mes katt, men den här gången kom hon och var jätte gosig!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0