26 Maj

Skolan idag var så seg så det är inte sant! hade engelska nationella på morgonen och det gick väl helt okej. skulle sedan skriva två engelska prov på omprovstillfället kl 3 då jag missat dem proven. men Elin (läraren) sa att jag kunde göra ett prov efter nationella så jag satte mig och övade lite extra på ena provet och sen när jag kommer och ska skriva det så har ho ntagit fel, så måste göra det andra provet som jag inte kollat på förrän dagen innan men det gick väl ok, inte så jätte bra men hoppas på G. sen då kl 3 skulle hon fixa fram det andra provet och det hade hon ju inte gjort sådet låg ett prov där som jag inte änns skulle göra! hatar det där, när man övat in ngt å sen får vänta en vecka med att göra det för att lärarna är så efterblivna!

När jag kom hem åkte jag ut till simona och tog en tur ut med Eva och Timjan. gick väldigt bra, hade det nya bettet även idag och det var suuuper! påvägen tillbaka till stallet ser vi en älgko med en jätte liten kalv! den måste bara varit någon dag gammal för de nvar jätte liten och alldeles ljusbrun! sjukt söt!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0