25 Maj

Var hemma från skolan idag då jag bara skulle hinna dit och vända i stort sett då jag hade läkartid! Hos läkaren fick jag reda på att jag hade allvarlig Järnanemi IGEN! så blir att äta 4 järntabletter om dagen igen!... om en vecka ska jag dit  för ett nytt prov och se om det hänt något efter en vecka, och sedan ska jag dit efter en månad igen och sedan efter ytterligare en månad. om det ligger stabilt då så ska jag fortsätta i 3-4 månader till med tabletterna och sen sluta och se vad som händer. om jag får brist igen så blir det att börja med tabletterna igen eller göra så att jag helt enkelt inte får min mens om det är det som är problemet ;)

Efter läkaren åkte jag med mamma till stan då hon skulle till kiropraktorn! jag gick då runt på stan med Daisy för att träna henne lite (hon är inte så van vid stora folkmassor). hon var väldigt stressad i början men sen lugnade hon ner sig och var riktigt duktig! åt på mcdonalds påvägen hem och vid 5 tiden då vi var i Järna bar det av till jobbet för att ha 3 roliga städtimmar! -.-

Men cissi hittade ett underbart litet troll där som hon underhöll mig med, video kommer när youtube vill samarbeta med mig!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0