24 Maj

Var hos vårdcentralen i morse och tog blodprov, får se om jag har järnbrist eller inte men det märks imorgon då jag har en läkartid. från kl 9 har jag inte gjort någon nytta alls (klockan är nu 12.00). har bara suttit vid datorn typ och städat rummet. nu ska jag packa ihop lite saker till pappa och gå en promenad med Daisy och Johanna, sdan bär det av ut till simona!  :D får se om jag rider och klättrar eller vad jag ska hitta på.

ikväll ska jag till billsta, får se hur det känns med den tomma boxen, eller med en annan häst i den, menmen..
Det absolut värsta som skulle hända nu är att de sagt fel dag till mig och att han står där i sin box, typ att det var imorrn ist. fyfan säger jag bara, det får inte hända, för nu har jag liksom sagt hejdå och om han då skulle stå där så skulle allt bli förstört!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0