23 Maj

Var som sagt minihoppning på billsta idag och det regnade så inihelvete hela dagen! och det var segt som fan, allt tog sån tid och det hela var med som en lektion än som en liten "tävling". Men efterår myste jag massor med Slawer, kunde inte riktigt fatta att det var sista gången jag såg honom, rörde vid honom och ja allt det där... Om jag inte åker ut i morgonbitti förstås, men tror faktiskt inte att jag gör det. visst jag vill vara med hela vägen, men känns som om jag fick ett bra avslut idag och vill nog inte minnas honom liggandes på marken och sprattla av dödskramper...

Alla bilder är tagna från idag och det är sträng copyright på dem!




Alina tyckte inte att han skulle få en massa hö i pannluggen så hon satte upp den! ;)




Var bara tvungen att sno en bit av hans Svans! <3


Sabina var i stallet så jag fick sällskap vilket var skönt, behövde inte tänka allt för mycket på det som snart skulle hända...

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0