2 Maj

Idag har varit en låååång dag som jag aldrig trodde skulle få ett slut, men som tur var så fick den det! Idag var det lektionsmästerskapet för häst och Ponny på färingsö! gick upp kl 8.00 då carro kom och hämtade mig kl 9.00 för att åka vidare till färingsö! Föst var det hästarna som hoppade och det gick riktigt bra för alla Järna ekipage! Det tog sån jävla lång tid, var inte hemma förrän kl 22.00! och jag är helt död och fått massor av färg i ansiktet så kommer se ut som en tomat de närmaste dagarna!

Beatrice Lärnestad på Regent fick ett pet i omhoppningen


Jennifer Kautto på Regent var felfri i omhoppningen och fick en 4e placering, Grattis!


Sofia Thunstam på Emmy
fick två stopp i grundomgången


Camilla Blomberg på Emmy fick ett "pet" i grund (alla bommar åkte ner)


Johanna Hall på Francko var felfri i omhoppningen och fick en 5e placering, Grattis!
Startade även i förklassen men blev ej placerad


Susanne Beck på Marcello var felfri i omhoppningen och fick en 2a placering, Grattis!
Startade även i förklassen men blev ej placerad


Sabina Herbinger på Helga fick 3 pet i omhoppningen


Erica Sjöberg på Helga fick 2 pet i omhoppningen


Alexandra Ask på Griffan red fel väg i omhoppningen


Tove Stattin på Griffan fick ett pet i omhoppningen men fick en 3e placering, Grattis!


Slänger även in en bild på min Lärare Helena som var med på sin häst Sopel, men tävlade INTE för Järna!

Kommentarer
Postat av: Erica

Ok vad konstigt för jag kan kolla på den :S

och de är typ 37 andra som gjort de.

2010-05-04 @ 16:54:48

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0