19 Maj

Var som sagt hemma idag och det var riktigt skönt! igårkväll la jag mig och kollade på Pretty Woman, men fick stänga av efter lite mer än halva då jag somnade. men sov till kl 11 idag, gick upp och känner att det luktar bajs! kollar in i Matildas rum och där ser jag det. Bajs över hela hennes matta och på golvet! Linnea hade glömt stänga grinden imorrse så självklart hade daisy bajsat där inne! hon brukar inte bajsa inne, men när hon är lös i magen som hon är nu (som jag märkte nu) så kan hon inte hålla sig helt enkelt.

Tog ut henne på en promenad för att sedan gå in och ta hand om allt det stinkande, lösa, äckliga bajset! skämtar inte när jag säger att jag höll på att spy jätte många ggr! klarar verkligen inte av löstbajs och spyor, det är det värsta som finns!!! fick springa till toan hela tiden för mådde så jäkla illa! men tillslut var det upptorkat, golvet skurat och mattan i tvättmaskinen!

gick då och la mig igen för att se klart Pretty Woman, var hungrig men kunde helt enkelt inte äta frukost så tätt inpå! när filmen var slut blev det att äta frukost samtidigt som jag låg och solade ute på altanen, jätte skönt!
Senare under dagen tog jag och daisy en promenad hem till pappa för att leta efter sandaler, men hittade inga så gick hem igen, men stannade och hälsade på hos farfar påvägen... vid 3 tiden när mamma kom hem åkte vi och hämade matilda på skolan samt fikade där då de sålde fika till föräldrar och syskon idag för att samla in pengar till sitt fadderbarn i typ afrika.

Åkte sedan ut till simona och tog en lång och härlig tur tillsammans med Eva och Timjan!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0