18 Maj

Idag var vi som sagt på Kolmården med klassen + de som går samma inriktning som oss men i 1an. Det var roligt, kollade på lite uppvisningar, bla delfinuppvisning och gud, det är verkligen något som jag skulle vilja jobba med! det är så härliga djur och man ser hur det riktit lyser om dem när de arbetar, de tycker verkligen att det är kul, och jag har alltid varit svag för delfiner, de har något speciellt!

i slutet av dagen, lagom till när vi skulle se på rovfågelsuppvisning så började det regna och vi fick inte ha paraply så kan ju säga det att man blev ganska så blöt! Efter uppvisning skyndade sig alla till bussen för att få en blöt bussresa hem! var så jävla varmt i bussen, kvavt och chauffören ville först inte sätta på air kondition, men sen kom den på och alla blev glada igen, men det var 29 grader i bussen!

Lagom när jag kom hem fick jag veta att mamma, linnea, matilda och Daisy åkt till Yngern och badat, jag ville ju med! här hemma är det sol och 34 grader i solen!!! men nej de hade redan åkt dit och finns ingen annan att åka dit med, så blir att sitta inne och deppa eller något!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0