17 Maj

Idag var det tänkt att jag skulle till skolan, mår bra när jag vaknar och går upp men sen när jag ska göra rent naveln och ser att det kommer blod så blir jag typ jätte känslig och börjar må illa, allt snurrar, jag typ skakar om händerna. skit äckligt. hade även drömt om att jag fastnade i naveln så det började blöda men vette fan vrf den gjorde det på riktigt också..

gick iaf upp till köket och där tog det stopp, kunde inte resa mig upp. så fort jag ställde mig upp så snurrade det massor och blev svart, visste att jag var påväg att tuppa av. Pappa tänkte åka från jobbet men när jag suttit i ca 30 min så gick det över, endast skakig och lite lätt ont i huvudet... konstigt det där, jag är annars inte känslig för blod och sånnt. men blev då hemma från skolan iallafall...

sitter nu hemma hos mamma och håller på med en pasta sallad som vi ska ta med oss till brandalsund (ett badställe i järna som man kan ta med hund) som vi ska åka till kl 3 när mamma slutar! :P

kanske tar mig ett dopp, vem vet ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0