16 Maj

Hittils har min dag varit jätte seg! väckarklockan ringde 07.30... Ponnytävling på billsta. jag skulle vara funktionär men då när jag vaknade så mådde jag jätte illa och kändes inte som om jag skulle kunna göra det, så blev att smsa den och säga att jag var sjuk och sedan sova igen. vaknade igen vid 12.30 fortfarande väldigt trött men bestämde mig för att gå upp och åka till tävlingen och se den stund som var kvar. kännt mig skit trött och seg hela dagen så får väl se om jag bkir sjuk snart eller något, känns nästan så. men efter middagen ska jag iaf ut till Simona och rida lite!

Föresten så såg jag på vårt schema för nästa vecka att den är jätte skön!
Måndag: 8.45 - 10.50 (resten av dagen är det projektarbete, kan jobba hemma)
Tisdag: Kolmården hela dagen
Onsdag: sommaridrottsdag (vet ej vad vi ska göra)
Torsdag: 8.45 - 12.00
Fredag: 8.45 - 10.50 (resten av dagen är det projektarbete, kan jobba hemma)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0