14 Maj

Idag åkte jag ut till stallet kl 11 för att vi skulle åka iväg med Timjan till samma ställe som förut, men den här gången skulle Eva träna med henne! tog ca 30 min att lasta men hon var duktig ändå, sen när vi väl kom dit så ställde vi in henne i en utebox, och även denna gång var det en sparkig häst på varsin sida om henne så hon visste inte vart hon skulle ta vägen, men hon lärde sig snabbt att de inte kommer åt henne. Sen red de i ca 30 min och Timjan slappnade av och klev på bra! sen när vi skulle hem så fick hon stå i boxen en stund först men sen var hon riktigt dum när vi skulle lasta. hom bara kastade sig bakåt, men efter en timme gav hon sig och vi kom hem! och klockan är nu 17.00!

I transporten innan avfärd!


I boxen som vi fick låna!




Nu sitter jag hemma och taggar om till Agilityn ikväll!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0