13 Maj

Vaknade flera ggr i morrse och vred och vände, ont i hela kroppen, snuvig och ont i halsen men var för trött  för att gå upp så låg och försökte somna om och vaknade flera ggr men kom tillslut upp vid 12.30. kände mig jätte konstigt och det var inte så konstigt då det visade sig att jag hade feber! men blir att knarka ipren i helgen då vi ska fira pappa idag och imorgon ska jag och eva åka iväg med timajn + att det är agilitykurs på fredagkvällen och hela lördagen, samt tävlingar på billsta på söndag...

Här kommer lite bilder från idag!










Kommentarer
Postat av: Yrsa

Usch då med feber :I

Krya på dig :)

2010-05-13 @ 19:15:14
URL: http://corncat.blogg.se/
Postat av: Emma

Nej inte kul, allt snurrar, kroppen är tung och ja du vet! men efter lite ipren så blev allt bättre å har inte fått tillbaka febern på hela dagen, får se hur det är imorrn! men antar att den är borta, eller det är iaf vad jag hoppas på!

2010-05-14 @ 00:33:50
URL: http://daslawona.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0