upptagen

Nu har jag inte bloggat på ett par dagar, men jag har helt enkelt inte haft tid! I söndags var jag endast hos simona, jobbade henne på vägen, å ho nblev jätte arg på mig, men det gick bra och hon gav sig! sen i måndags var det skolan hela dagen och sedan vidare till Billsta. Red med på en lektion på snabb där och det gick suuuuuuuper! :D

men tyvärr så möttes jag av  en tråkig sak, slawer har fått inflammation i sitt sår som de öppnade när de skulle operera honom. så hans högra framben var jätte svullet och han kunde inte stödja på det, men Andreas (veterinären) var där och gav honom smärtstillande som tur var!

Nu sitter jag här och ska snart gå till jobbet, inte kul! men slutade kl 11 idag så kom hem vid halv ett. gick ut med daisy och började kolla på new moon som jag köpte av elina idag! :D

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0