Suprise!

Haha, igår kom det en stoooor överraskning!

Min syster skulle ge mig min present idag, eller ja vi skulle göra något. jag visste bara att jag inte skulle äta innan. När hon hämtade mig sa hon att vi bara skulle förbi mamma och gå ut med daisy, så vi åkte dit och när jag öppnade dörren så ropar jag såklart på daisy, och då hör jag världens buller och sen hoppar det fram människor och ba GRATTIS!

fan vad rädd och paff jag blev!

De som var där var Moa, Elina, Beatrice och Sabina! Tilda skulle kommit också men det strulade sig med sl så hon kom inte... och de andra som skulle komma var sjuka :(

Vi åt tacos och drack bål och cider och spelade charader... suuuuuper kul!

De var så jävla bra på att inte säga ngt, för min syrra hade pratat med dom för typ två månader sedan om det här, så alla visste ju om det förutom jag och jag misstänkte aldrig någonting! ;)


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0