seeegt

Jag hatar att vara sjuk, dagen blir så seg och tråkig då! det jag gjort idag är att städa rummet och varit ute vid hunden 2 ggr, det är ingenting!

sista promenaden så bestämde jag mig för att prova gå med henne lös och det gick skit bra! hon är lite mörkrädd så det passar bra att öva på kvällen, men sen när vi kom hem till tomten så tänkte jag att nu är det lugnt, men då stack den lille djäveln genom häcken till grannen. Där bor hennes hundkompis som ho nbrukar leka med varje dag. så jag står och ropar på henne men inte fan kommer hon tillbaka, sen ser jag att en bil ska åka, men såg inte om det var från den tomten eller inte, så det blev att springa runt tomten och in till grannen å ropa lite till, men hon bara rusade förbi mig den muppen, så fick lura henne med godis och då var jag arg som fan!


Kommentarer
Postat av: Yrsaa

Haha inte svära Emma :P

2010-03-28 @ 08:53:06
URL: http://corncat.blogg.se/
Postat av: Emma

haha, ska komma från rätt person ;)

2010-03-28 @ 14:06:05
URL: http://daslawona.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0