Jag visste att den perfekta fanns!

NU HAR JAG HITTAT DEN PERFEKTA!

"Hej! Såg din annons om att du söker efter medryttare och blev intresserad. Jag heter Erika, 26 år gammal, bor i tullinge och har bil. Jag har ridit ca 7 år på ridskola och haft ett par olika medryttarhästar, den jag hade längst red jag i ca 2 år. Tänkte gå hippologprogrammet förut och gjorde därför 5 månaders praktik på en stor ridanläggning i upplands väsby vilket var väldigt roligt och lärorikt. Nu var det ett tag sen jag red regelbundet och jag saknar verkligen hästarna och ridningen! Jag är mest intresserad av skogsridning och enklare hoppning. Hade du tänkt ta nåt betalt? Hör gärna av dig antingen på mejl eller telefon! Mvh Erika"

Låter det inte skit bra?! har även pratat mer med henne och hon är verkligen den vi letat efter! + att hon är vuxen vilken känns mycket bättre än att ha en ungdom, haha jag är ju de men ni fattar säkert ;)

Ska bara prata med Eva imorgon och sen blir det att bestämma provridning och träff! :D

Kommentarer
Postat av: sandraaaa

åhhh va kul! ja får oxå va me om hon ska komma o provrida.. :D hihi bra emma, bra jobbat ;)

2010-03-20 @ 23:46:17
Postat av: Yrsa

Woow! Lycka till hörru :)

2010-03-21 @ 00:43:45
URL: http://corncat.blogg.se/
Postat av: Emma

Tackar! och sandra du skulle skrämma bort människan! xD haha

2010-03-21 @ 00:49:35
URL: http://daslawona.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0