6 mars

Vaknade vid halv 12 av att jag fick ett sms om att det var vackert väder ute ;) Sen vid 1 tiden åkte jag ut till simona där vi tog en skritttur ut, går knappt att rida någonstans. I slutet av turen var vi tvungna att rida genom skogen en liten bit och där var det jobbigt för hästarna, det kom en liten vall som vi skulle över, och simona nästan la sig på mage för att komma över, kändes lite konstigt :P

Men det blev ett litet styrkepass ändå!



Ikväll vid typ halv 7 kommer min syster och hämtar mig, hon ska ge mig min födelsedagspresent, eller det är ingen sak men något vi ska göra typ. Vet att jag bör ha ett par leggins och ett finare linne, ska inte äta innan och ska ha med mig kameran, kan bli spännande å se vad hon tänkt ut!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0