31 Mars

Idag är jag feberfri, WOHO! imorgon blir det skola, så stört att man nästan tilllslut längtar till skolan ;) eller längtar och längtar, men jag blir så jävla rastlös av att bara gå hemma... man får ju inte gå någnstans heller. Men idag är jag hemma med Daisy och kusinens hund Blenda. så funderar på att ta en långpromenad ut till stallet och hälsa på Sabina lite grann, hon bor ju i stallet nu när hon har lov :P

De små liven är helt utslagna efter att ha lekt hela morgonen.


Det är så skönt när mamma slutar kl 1, får då får man sällskap resten av dagen och då går det myckekt fortare, men idag jobbar hon till 21, så måste komma på något att fördriva tiden med till klockan 5 då jag ska gå och lämna Blenda hemma hos henne och sedan gå till pappa.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0