29 Mars

Fortfarande sjuk... Men dagen har iaf gått relativt snabbt, vaknade vid halv 10 tiden, gick upp och tittade lite på tv och åt frukost. sen vid 12 tiden var jag så trött så gick jag la mig igen och sov till kl 3, sjukt skönt! Sen åkte jag och mamma till granngården för att köpa en nosgrimma till Daisy som Linnea kan ha när hon går ut med henne, sedan blev det hem att käka middag och sen ligga och glo på film!

Lär vara hemma från skolan hela veckan som det ser ut nu, 38-38,5 graders feber ända sedan i fredags. men på Torsdag måste jag dit och skriva ett prov så jag har det gjort iaf, får se om jag kan fixa skjuts eller ngt..

På lördag kommer även Tjejen och provrider Simona, hoppas att allt går som planerat! :D

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0