25 Mars

Provet gick faktiskt helt okej, kanske inte mvg precis men får hoppas på ett vg! :D
efter skolan åkte jag hem och bara tog det lugnt, så jävla skönt! det är alltdi ngt som måste göras annars... plugga eller hästen...

Eller jag gick en långpromenad på en timme med Daisy och Blenda (min kusins golden som vi passade) och de var så duktiga så!

Imorgon är det ridlektion och det blir hoppning med Kingen! känns riktigt bra, längtar! :D Sen senare blir det vidare hem till Elina :P

Jag har varit jätte dålig på att ladda upp  bilder, men det är för att jag inte har tagit några nya som passar, men det ska det nog bli ändring på snart ;)

Kommentarer
Postat av: sandra

åhh ska du få kingen! avundsjuk ju!!! ja vill prova rida snabb ngn gång.... tror du ja får de? x) fast kanske inte hoppa första gången xD hoppas ja får ngn rolig pålle imorrn... haha

2010-03-25 @ 20:17:45
Postat av: Emma

haha, men ska prova hoppa honom, aldrig gjort det xD haha

men det där med snabb får du väl fråga, asså han har ju gått med på lektionerna för att han behövt gå ;)Du får säkert marcello :P

2010-03-26 @ 16:01:25
URL: http://daslawona.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0