19 Mars

Ledig från skolan idag då jag följde med Sabina till veterinären med Pantera. Det visade sig att hon fortfarande var lite halt på höger framkota, men de behandlade den, och så röntgades ryggen för att se om problemet sitter där, men röntgen visade ingenting. så hon ska nu stå några dagar utan medicin sen kommer Andreas (veterinären) till billsta för att se henne longeras, och om hon är bra ska ho vila i två veckor och sedan börja sättas igång!

Då jag följde med henne innebar det att jag åkte ut till stallet kl 8 imorse, och åkte till kliniken 9.30. kom tillbaka till stallet vid 15.00 så då var det ingen ide att åka hem igen då jag har ridlektion på kvällen, så myste massor med slawer och det var uuuuunderbart!

På lektionen hade jag Kingen, sist jag red honom, som även var första gången så gillade jag inte alls honom. men idag var han helt annorlunda, en underbar häst!

Nu har jag kommit hem och duschat och väntar ni på att koksaltlösningen ska svalna så jag kan tvätta piercingen i naveln! :D

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0