15 Mars

Idag har det inte hänt mycket alls om jag ska vara ärlig. Skolan var väl som vanligt, det ändå som var annorlunda var väl att det kom en orm till skolan och ett av fågeläggen började kläckas!! får se om det är någon bebis där på Onsdag!

När jag kom hem bar det vidare ut mot billsta då syrran hade ridlektion, så såg till att få mig en pratstund med lotta och mysa med Slaweeeeer! <3

Imorgon är jag ledig, eller jag har endast matte B på morgonen, men den kan jag jobba med hemifrån. Så imorgonitti blir det ut till billsta för att se när beatrice rider wischen och sedan rida och fixa med Snabb! Sen under dagen får vi se vad som händer, ska iaf ut på en långpromenad med Daisy då mamma är sjuk och på kvällen blir det till simona... Måste även hinna med att plugga!

Har två prov på Torsdag, inte okej! Ett i djursjukvård på chinchilla, råtta och mus som ifs är rätt så intressant! men sedan blir det ett prov i Projekt och företagande vilket inte är fullt så roligt -.-

Har egentligen ett på fredag också, å försäljning och service, men det får jag göra ngn annan gång för då har jag fått ledigt för att åka med sabina till veterinären med Pantera!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0