tomorrow

Imorgon blir det SRK hela dagen då vi har hovvård, så får väl se om hovslagaren hunnit fått tag i hästben som vi kan öva på att slå på skor! lite äckligt att få ett dött hästben att öva på men hellre det än att någon stackars pålle ska bli försöksdjuret!

På fredag är det skolavslutning!  vi ska typ ha femkamp så får väl se om man kommer dit, men tror jag gör det, men beror lite på mina kära klasskompisar om de tänkt dyka upp eller inte ;) sen på eftermiddagen blir det till Järna friskola för att se på deras skolavslutning och sedan vidare till Billsta för att ha ridlektion, ska bli riktigt kul då jag eventuellt kommer att rida den nya pållen! ;)

Kommentarer
Postat av: Yrsa

jag kommer inte ;)

2010-06-10 @ 21:22:43
URL: http://corncat.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0