Tävling!

LD (clear round)
Gick runt felfritt och Regent kändes jätte bra! tappade min högra stigbygel efter typ första hindret så hoppade resten av banan med en stigbyggel, blev kanske inte den snyggaste ritten men runt kom vi iaf!

LC
På framhoppningen brakade vi in i oxern och Regent blev då osäker, så på oxrarna och axa kombinationen fick jag verkligen övertyga honom att hoppa! men det blev en felfri grundomgång, tappade stigbygeln även där men lyckades fånga upp den efter första hindret i omhoppningen. Klant som var var så glömde jag helt bort vart jag skulle när det var två hinder kvar. försökte svänga mellan två hinder men lille Regent förstod inte vad jag ville så han tog och hoppade oxern som stod där, åt fel håll dessutom! så vi blev diskade men fram tills dess hade det gått jätte bra och hade säkert fått en placering om jag bara kommit ihåg vart jag skulle! Innan jag gick in till banan så kände jag mig osäker, för trodde att jag skulle glömma vägen just där jag gjorde det, ochdet visade sig att jag hade rätt!

Kändes som om jag ville ta en revansch med en gång, men tyvärr så lär ju det dröja. vet inte om det är någon inplanerad lokal för häst i höst, men även om det är det så är det någon annans tur att vara med och då går det inte. så lär dröja typ ett år innan jag kan få min revansch med Reggan! :(

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0