Hööks

Var inne på hööks hemsida för att kolla på lite saker till mig själv och Simona. jag vill köpa ett nytt träns till henne, men det är jätte svårt, för hon har strl cob i träns, men i nosgrimman har hon strl Ponny. och det går att köpa nosgrimma på sidan om men de finns endast i strl cob och full, väldigt irriterande! så alltså måste jag ist köpa två träns! en i strl cob å en i ponny och sen ta nosgrimman från ponny tränset till cob tränset... Jag tycker att det är väldigt dåligt att man inte kan köpa de för sig i alla storlekarna och inte bara i två.

Här är  några träns som jag tror att Simona skulle passa bra i




Det här är nosgrimman som jag vill köpa, men finns inte i strl ponny


Den här stövel + hjälm väskan tror jag att jag ska köpa


Stövelstrumpor



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0