bushäst!

i Måndags när jag skulle hämta simonai hagen då gjorde hon ngt som aldrig har gjort, hon SPRANG IVÄG! jag skulle skynda mig att hämta henne för sabina skulle släppa ut Pantera och då är det svårt att få tag på simona skulle jag tro för då ska de larva sig med varann. men eftersom hon sprang iväg så fick ag ju inte tag på henne så pantera kom och de höll på ett tag sen när jag skulle försöka ta henne igen så sprang hon iväg på en stor volt som hon gör när man löslongerar henne i hagen eller på banan :P

tillslut stannade hon och jag kunde ta henne! red dressyr på banan tillsammans med Erica och Jannie. gick riktigt bra med tanke på att jag inte ridit dressyr på henne sedan i vintras typ...

Det är synd om Simona, för hon har bränt MULEN! :(

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0