8 Juni

Skoldagen idag var helt meningslös! jag åkte till skolan på morgonen, hade hovvård de två första timmarna, vi skulle skriva prov. men då jag inte var förberedd inför provet så ska jag skriva det efter sommaren istället. så jag satt där och sen sa läraren att vi inte skulle göra ngt mer så då blev det att vänta, kl var då typ 9.30. kl 12.40 skulle min nästa lektion börja, men läraren till den lektionen hade åkt iväg på  förmiddagen och visste inte om hon skulle hinna tillbaka. så jag satt  med på djur för forskning ett tag men sen vid 11.00 gick jag och Yrsa till bussen för att åka hem!

Är nu hemma och ska snart (om en halvtimme) åka ut till pållarna för att lastträna Timjan tillsammans med Eva. får hoppas att det går lika bra som sist, då tog det endast 10-15 min att få in henne i transporten, riktigt duktigt gjort av Timjan! vem vet, är hon snabb så kanske vi kan hinna med Simona också!

Sen kl 5 bär det av till jobbet för att städa i tre timmar, inte roligt! men det ger bra betalt och antagligen får vi reda på mer idag angående sommarjobbet som börjar nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0