4 Juni

Var ledig idag pga att jag inte skulle ha något att göra på lektionen då jag är klar med arbetena till den kursen! blev att plugga svenska här hemma ist och det gick väldigt segt, dock har jag några frågpr kvar som jag inte hittar svaren på, men det fixar sig nog! vid 2 tiden åkte jag ut till simona och tog tillsammans med Eva och Timjan en tur ut i skogen. Det var precis lagom varmt, fläktade lite så vi hade verkligen tur med vädret! sen åkte jag hem och åt pizza till middag för att sedan åka ut till billsta för att ha ridlektion!

Red Regent på lektionen då jag ska tävla honom på söndag. det var som en bastu i ridhuset och jätte dammigt på ute banan så vi red på stora ängen i närheten, jätte mysigt! jagvar trött och orkade inte riktigt jobba hela lektionen så galopperade runt fältet och bara njöt, så jävla härligt på en häst som man kan släppa tyglarna på och den sticker inte! Passet efter red jag Marcello, då red vi på utebanan och det var sjukt dammigt, såg knappt hästen framför vid vissa tillfällen. Vi övade på vändningar och det gick bra, hade ju dressyrhästen ;) men han var skit seg i traven å skritten, men de hade gått ute 2 dygn så nästan alla hästarna var trötta och sega...

Här kommer en bild på Carro och den nya ponnyn Falcon!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0