29 Juni

Idag blev det att ställa kl då jag skulle vara på vårdcentralen kl  8.00 för att ta blodprov för att kolla mina järnvärden nu när jag ätit tabletterna i en månad. åkte hem och åt frukost och åkte sedan ut till simona så jag inte skulle hinna rida på kvällen. Idag stod hon bara still när jag kom vilket var väldigt skönt! red sommarrundan, precis lagom tur när det var varmt men änå var hon hhelt svettig fast vi inte gjort ngt speciellt. men de tär nog från de två galopperna.

spolade henne idag (vilket jag typ 3-4 ggr sen vi kom till billsta) och idag var hon mycket duktigare! förut har det varit en del tjaffs att få fram henne dit och ho ntkr det är läskigt när man drar slangen på backen så då kastar hon sig iväg. men idag gick hon fram utan tjaffs och stod stilla medan jag gjorde ena sidan. vid andra sidan var det lite tjaffs men sen gick det! DUKTIG HÄST!

var hemma till typ 11 tiden igen och åkte sedan till strandne med Johanna och Matilda (största och minst asyrran). riktigt trevligt. men kunde inte stanna så länge så jag skulle på twilight movie night med Silje, beatrice och Camilla! det var grymt kul. och ja ECLIPSE finns inga ord för hur grymt bra den var! Var hemma typ kl 03.00 men la mig först vidd 4 då jag inte kunde sova så kollade klart på en film!

Blev även en road trip i vällingby idag då bea hade bokat biljetter där! tog en stund att hitta dit men det var det värt för det var en jätte mysig salong, inga skrikande fjortisar och de bjöd på olika saker mellan varje film, mackor, dricka, godis, popcorn mm.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0