28 Juni

Blev en tidig morgon idag, gick upp kvart i 9 får att göra mackor och fixa inför stranden! tog moppen till syrran och sedan begav vi oss till Kusinen Emelie som vi skulle åka med! Åkte till Yngern och hade det jätte trevligt! var hemma vid 15.00, åkte då hem till pappa och plockade ihop lite  saker och sedan begav jag mig till mamma!

Vi åkte in till stan för att mamma skulle köpa klänning till Josefin och Jan-Åkes bröllop som är på lördag. Hon hittade det hon skulle ha och även jag hittade lite saker :P

Köpte ett par sandaler och 2 klänningar.


den här klänningen ska mamma hjälpa mig att sy om lite för det är konstiga volanger på armarna som jag inte vill ha, men den var på rea så kostade endast 150 så det är det värt!


Den andra klänningen är till bröllopen och blir nog även min studentklänning, den är grymt fin!!! :D blev helt kär i den när jag såg den!



Den ser vit ut på bilderna, men den är vanilj, typ ngt mellan cremefärgat och gult :P


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0