24 Juni

sov till kl 10.30 idag, skönt att inte sova bort hela dagen! :P åkte till bilslta en sväng och lämnade lite new body paket och resten av dagen var jag hemma och solade och handlade med mamma!

Erika, medryttaren, skulle rida Simona idag, men hon  kände sig dålig så efter middagen vid 19 tiden åkte jag tillsammans med min lillasyster matilda ut till billsta då hon skulle få rida lite. Hon skrittade och travade ute men jag ledde såklart då hon inte kan rida själv :P
red hem till moster då mamma var där, men påvägen dit fick hon jätte svullna ögon, en allergisk reaktion. så när vi kom fram till moster fick hon hoppa in i mammas bil och åka hem för att ta medicin.

Där stod jag med en häst och jag med shorts och linne. ingen hjälm eller ngt.
men gick förbi min kusins hus och hon hade sin hjälm hemma så lånade den och red simona till billsta. usch vad man klämde benen i stigledret när man red med shorts, inte skönt!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0