22 Juni

Jävligt seg dag!
jobbade fram till kl 12 då vi blev helt klara med städandet av skolan, verkligen skönt att vara ledig resten av sommarlovet nu!

gick hem och gjorde ingenting till kl 13.30 då jag åkte ut till Simona. hade ingen lust alls att rida men hon behöver gå så det var bara att åka ut och ta sig en tur. Red Snorp rundan, och det var riktigt mysigt faktiskt! det märks att hon inte riktigt vant sig ännu, hon verkar så förvirrad när vi inte svänger av hemåt. men jag tror att hon är glad över att gå i flock. när jag släpper ut henne i hagen så springer hon iväg till de andra hästarna. Idag när jag släppte henne i hagen så blev de flesta hästarna skit sura å försökte jaga bort henne, men ho nvar så cool så hon travade bara rakt genom flocken medd spetsade öron och sket helt i de andra hästarna, de såg lite paffa ut. när hon sprang förbi emmy så hakade emmy på och de gick iväg tsm!

Kom hem igen vid 4 tiden och har bara suttit i soffan sedan dess, finns verkligen inget att göra när man är trött å inte orkar någonting. inget bra på tv och när man kollat allt på datorn så finns det ju inget mer att göra...

Kl 18-21 ska jag vara hemma hos mamma för att passa Matilda då mamma ska ut och träffa ett par gamla klasskompisar!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0