21 Juni

Jobbade idag och slutade 14.30 åkte då hem och bytte om för att sedan åka till billsta och  rida Simona tillsammans med Sabina och Pantera. Sabina hade redan tagit in pantera när jag kom och simona stod inte vid grinden och gnäggade utan hon stod med resten av flocken och betade, stod tsm med Griffan! så hon verkar ha kommit in väldigt bra! hon var så söt när jag ropade henne, hon började skritta mot mig och sen när jag kommit fram och tagit henne så gick hon och små gnäggade bakom mig!!! :D SÅ SÖÖÖT!

Vi hoppade på banan typ 50-70 cm, alldeles lagom då jag ska hoppa lågt och göra så att hon blir säker på hinder! när jag släppte ut henne i hagen igen så sprang hon iväg till de andra hästarna, jag tror att hon trivs jätte bra! Fick även höra från Eva att Timjan har blivit kompis med valacken som även han var ny i flocken, och det var hans tjej, ingen annan fick ta henne från honom ;)

På kvällen åkte jag, pappa, linnea och kusinen  frida till Trosa och åt middag, härligt!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0