19 Juni

SOVMORGON!
fyfan vad skönt det var att sova ut idag, känns som om det var evigheter sen jag kunde göra det, men det är säkert bara några veckor sedan, har varit mycket på helgerna ett tag nu...
Idag hade vi brännboll med släkten (de som kunde komma) kl 14.00 men var tvungen att gå därifrån 16.20 typ för att hinna åka till Simona innan middagen som vi skulle äta runt 7.

Hos Simona blev det att packa ihop saker inför morgondagen och de fick sin sista ridtur tsm på 4 veckor. känns lite sorgligt faktiskt, tänkt att det är deras sista dygn tsm på 4 veckor, och de vet absolut ingenting! Men både jag och Eva tror att Simona kommer tycka att det är jätte skönt att komma ifrån ett tag. hemma är det hon som har kollen hela tiden och hon kan behöva lite semester från det :) Timjan kommer säkert vara jätte orolig och inte alls veta hur hon ska bete sig i en flock då hon har gått med endast Simona hela sitt liv. men det är meningen att hon ska lära sig det så vi får hoppas på att det kommer gå bra!

åt middag vid 19.30 ungefär och sen vid typ 21.00 åkte jag till solåkrabyn för att lämna Linnea hos Frida. påvägen hem stannade jag förbi hos Beatrice en stund och pratade lite med henne! trevligt! :D

blir att lägga sig hyffsat tidigt idag då det blir en tidig morgon imorrn!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0